کدخبر: 20505

نرم افزار حسابداری ارزان

اگر به‌دنبال یک نرم افزار حسابداری ارزان هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است و قصد دارد تا راهنمایی‌تان کند. نرم‌افزارهای حسابداری امروزه نیاز بسیاری از مجموعه‌ها هستند و می‌توانند به آن‌ها کمک شایانی کنند.

 

 

چنین نرم‌افزارهایی از خطاهای انسانی کم خواهند کرد و با اتوماتیک‌کردن بسیاری از فرایندها سرعت انجام امور مختلف را بالا خواهند برد. یکی از دلایل اصلی عدم استفاده از چنین نرم‌افزارهایی قیمت بالای آن‌ها بوده که ما قصد داریم در این متن چنین مشکلی را برطرف کنیم. پس همراه ما باشید.

منظور از نرم ‌افزار حسابداری چیست؟

نرم‌افزارهای حسابداری یک محصول امروزی هستند که به عصر کامپیوترها تعلق دارند. زمانی که کامپیوترها با قابلیت‌های متنوع خود توانستند بسیاری از محیط‌ها را تسخیر کنند، تقریبا بسیاری از افراد می‌دانستند که روزی نرم‌افزارها می‌توانند کارهای پیچیده‌ای را انجام بدهد که در آن زمان برای انجام‌شان به چند نفر نیاز بود. این نرم‌افزارها می‌توانند با ماژول‌های کاربردی خود مثل:

  • حساب‌های قابل پرداخت
  • حساب‌های دریافتی
  • سند حسابداری
  • اسناد عمومی
  • حقوق و دستمزد

موارد مختلفی را ثبت و پردازش کنند. این راهکار سیستمی می‌تواند بسیاری از خطاهای انسانی را برطرف کند و راندمان را افزایش دهد.

چرا بعضی مجموعه‌ها از نرم‌افزارهای حسابداری برای کار خود کمک نمی‌گیرند؟

بسیاری از مجموعه‌های سنتی هنوز از نرم‌افزارهای حسابداری استفاده نمی‌کنند و حسابدار آن‌ها مجبور است که به‌شکل سنتی موارد را پیش ببرد و فقط در شرایط محدودی از نرم‌افزارها کمک بگیرد. درحالی‌که بسیاری از امورات امروز باید با نرم‌افزارها انجام شوند تا احتمال خطا بسیار کمتر شود و سرعت انجام کارهای مختلف نیز تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

یکی از دلایلی که مجموعه‌های مختلف ترجیح می‌دهند تا از چنین نرم‌افزارهای جامعی استفاده نکنند، قیمت بالای چنین محصولاتی بوده که باعث می‌شود برای‌شان صرفه اقتصادی نداشته باشد. نرم افزار حسابداری ارزان پیشنهادی خواهد بود که ما می‌خواهیم در ادامه شما را با آن آشنا کنیم.

نرم افزار حسابداری ارزان رایما سافت

یکی از نرم‌افزارهای فوق‌العاده‌ای که می‌توانید برای مجموعه تهیه کنید و با خیال راحت تمامی امور مالی‌تان را به‌ آن بسپارید، رایما نام دارد. رایما توسط تیمی متخصص و حرفه‌ای ساخته شد و سال‌ها پشتوانه فنی داشت.

هدف اصلی آن هم تسهیل عملیات صندوق یک فروشگاه است. یعنی شما از نقطه فروش تا پرداخت و صدور تمامی فرایندها را به‌شکل اتوماتیک و ساده به‌انجام خواهید رساند. در ادامه بیشتر درباره ویژگی‌های این نرم‌افزار با شما گفت‌وگو خواهیم کرد.

9

نرم‌ افزار رایما دقیقا چه ویژگی‌هایی را به ما ارائه می‌دهد؟

نسخه عمومی نرم‌افزار رایما، یک نرم‌افزار فروشگاهی محسوب می‌شود که بیشتر صنف‌های بازار می‌توانند از آن به‌راحتی استفاده کنند. محیط کاربردی ساده و ویژگی‌هایی که در آن برای تمامی اصناف در نظر گرفته شده، سبب می‌شود تا بتوان از چنین نرم‌افزاری خیلی راحت در ابعاد گسترده استفاده کرد.

این نرم‌افزار در 3 نسخه پایه، متوسط و پیشرفته به شما ارائه خواهد شد که می‌توانید نسخه مورد نیاز خود را تهیه کنید. هر زمان که به ارتقای نسخه احساس نیاز پیدا کردید، روی همین نسخه‌ای که در اختیار دارید، می‌توانید پلن جدیدتان را داشته باشید.

امکانات مربوط به فاکتور در نرم ‌افزار رایما

بخش اول امکانات 4گانه نرم افزار حسابداری ارزان رایما به فاکتور مربوط می‌شود. از امکان ساده‌ای مثل چاپ لوگو در فاکتور گرفته تا امکان پیچیده‌ای مثل تبدیل اتوماتیک سفارش به فاکتور فروش.

بسته به نسخه‌ای که از نرم‌افزار تهیه می‌کنید، امکانات مختلفی را در اختیار خواهید داشت که در نسخه پیشرفته تمامی امکانات برای شما در دسترس خواهند بود. صدور و ثبت فاکتور و امکانات جانبی آن یکی از مواردی بوده که بسیاری از فروشگاه‌ها به آن نیاز دارند.

امکانات مربوط به انبار و انبارداری در نرم ‌افزار رایما

انبارداری یکی از فرایند‌هایی بوده که شما در فروشگاه خود مدام با آن درگیر هستید. اکثر نرم‌افزارهای حسابداری ساده نمی‌توانند موضوعات مربوط به انبارداری را پردازش کنند؛ چون ماژول‌های مرتبط با آن را در اختیار ندارند.

اما در رایما اوضاع فرق می‌کند. پنل مختص به عملیات‌های مربوط به انبارداری وجود دارد که می‌تواند به شما برای مدیریت بهتر این قسمت در فروشگاه‌تان کمک کند. از امکانات شاخص این قسمت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش موجودی لحظه‌ای کالا
  • به‌روزرسانی ساده قیمت کالا و خدمات
  • صدور سند افتتاحیه در مرحله راه‌اندازی
  • تعریف فوری کالا هنگام صدور فاکتور
  • امکان ثبت, ویرایش و ابطال اسناد انبار

امکانات مربوط به امور مالی در نرم ‌افزار رایما

شاید اصلی‌ترین خدمتی که ما از یک نرم افزار حسابداری ارزان انتظار داریم، خدمات مربوط به امور مالی در آن است. رایما در زمینه امور مالی هم می‌تواند انتظارات شما را برآورده کند و در قامت یک حسابدار حرفه‌ای ظاهر شود.

از تعریف بانک و شعب، حساب‌های بانکی، اتصال به تمامی دستگاه‌های کارتخوان و تعریف انواع حساب‌ها گرفته تا امور پیچیده. ماژو‌ل‌های رایما در این زمینه به‌اندازه کافی گسترده هستند و می‌توانند امور پیچیده‌ای را به سرانجام برسانند. اموری که اگر به‌دست عوامل انسانی انجام شود، احتمال بروز خطا در آن بسیار خواهد بود. از امکانات شاخص این بخش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • امکان محاسبه مالیات بر ارزش‌افزوده و عوارض در سطح کالا
  • پشتیبانی کامل از عملیات چک (واگذاری به بانک, استرداد, وصول, عودت)
  • پشتیبانی از عملیات سال مالی

بخش گزارش‌ها در نرم ‌افزار رایما

فرقی نمی‌کند که شما به یکبرنامه حسابداری سوپرمارکت نیاز داشته باشید یا نرم‌افزاری برای رستوران هر نوع صنفی که در آن مشغول به فعالیت هستید، نیاز به گزارش‌های خاصی دارد که مطالعه چنین گزارش‌هایی می‌تواند به بهبود عملکرد شما منجر شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های این بخش باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش از خلاصه عملکرد روزانه, هفتگی, ماهانه, سال مالی جاری
  • گزارش کالاهای فروخته‌نشده
  • گزارش مرور گردش مالی طرف حساب
  • گزارش مرور گردش مالی حساب بانکی

10

جمع‌بندی

شما برای تهیه نرم افزار حسابداری ارزان رایما کار سختی را در پیش نخواهید داشت. کافی‌است که به وب‌سایت raymasoft.com مراجعه کنید و پلن‌های مختلف برای تهیه این نرم‌افزار را ببینید.

با هر صنفی شما می‌توانید خیلی راحت امور مختلف مجموعه‌تان را به‌دست چنین نرم‌افزاری بسپارید و از اتوماسیون جدید خود لذت ببرید. با انجام این کار تا حد زیادی خطاهای انسانی کاهش پیدا خواهد کرد و راندمان کاری شما نیز افزایش خواهد یافت. ممنونیم که تا انتها همراه ما بودید. امیدواریم از این مطالب بیشترین استفاده را کرده باشید.

منبع : https://www.raymasoft.com

 

ارسال نظر: