کدخبر: 20512

رژگونه مناسب پوست روشن

رژگونه باعث روح بخشیدن به صورت میشه و در واقع تکمیل کننده آرایش هست، حتی اگه آرایش ملایمی کرده باشی و فقط بخوای به صورتت طراوت و تازگی ببخشی، میتونی مقداری از رژگونه مورد علاقت رو برداری و روی استخوان گونه‌ات بزنی و از درخشش بینظیر گونه هات لذت ببری!

 

 از رژگونه ات میتونی روی پلک ها و نوک بینیت هم استفاده کنی چون برق خاص و بسیار جذابی داره. کسایی که پوست روشنی دارن، معمولا شکایتشون اینه که صورتشون رنگ پریده و بی روح و بیحال به نظر میرسه، فکر میکنی چاره‌اش چیه؟ بله درسته! استفاده از یه رژگونه مایع باکیفیت، با پیگمنت و موندگاری بالا تا حد بسیار خوبی این معضل رو حل میکنه و همیشه صورتت رو خوشحال و سرزنده نشون میده.

رژ ‌گونه‌ های مایع یه حس مرطوب و شاداب به گونه‌هات می‌ده و هیچ‌وقت پوست صورتت رو خشک نمی‌کنه. فرمول پایدارش به راحتی ترکیب می‌شه و می‌تونی به‌راحتی رنگ مورد نظرت رو با چند تکنیک ساده روی گونه‌هات به دست بیاری. با استفاده از این محصول، می‌تونی به سادگی به پوستی زیبا و رنگی دست پیدا کنی. رژگونه های مایع باعث بروز جوش و آکنه نمیشن چون بافت مایع و سبکی دارن و باعث بسته شدن منافذ و نمیشن.

 

رژگونه مناسب پوست روشن چه ویژگی هایی باید داشته باشه؟

برای انتخاب رژگونه مناسب پوست روشن، باید به رنگ و زیرتن پوست صورتت توجه کنی و مطابق رنگ پوستت رژگونه‌ات رو انتخاب کنی. به طور کلی برای انتخاب رژگونه مناسب پوست روشن، بهتره رنگ‌های ملایم و نرم رو انتخاب کنی، چون به خوبی با رنگ طبیعی پوستت ترکیب می‌شن و و جلوه‌ی طبیعی ایجاد می‌کنن.

همچنین برای انتخاب رژگونه بهتره به مواد تشکیل دهنده‌اش هم دقت کنی، رژگونه هایی که حاوی رنگدونه های غیرطبیعی و شیمیایی هستن، میتونن پوست صورتت رو تحریک کنن و باعث جوش، لکه های تیره، آکنه، جوش های زیر پوستی بشن و تاثیر بدی روی بافت صورتت بذارن و باعث شن هیچ مواد آرایشی به خوبی روی پوستت نشینه ناهموار بشه.

دومین چیزی که باید بهش توجه کنی اینه که رژگونه مناسب پوست روشن، باید عاری از هرگونه مواد مضر شیمیایی مثل پارابن، اسانس غیر طبیعی، سولفات و روغن های سنگین و چسبنده باشه.

سومین نکته هنگام انتخاب رژگونه مناسب پوست روشن اینه که به بافت رژگونه توجه کنی، رژگونه انواع مختلفی داره مثل: پودری، استیکی، مایع و کرمی.

رژگونه مایع برای افرادی که تازه میکاپ رو شروع کردن و سرعت عمل بالایی تو فید کردن رژگونه‌شون ندارن، میتونن از این مدل رژگونه استفاده کنن و زیبایی آرایش‌شون رو چندین برابر کنن.

و نکته آخر هم اینکه، حتما قبل از استفاده از رژگونه مناسب پوست روشن، از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنی تا پوست گونه‌ات یکدست و آماده برای درخشنگی بشه!

15

بهترین رژگونه مناسب پوست روشن: رژگونه مایع نارس

اول از همه بیا بهت بگم که رژگونه مایع نارس چی هست و چه ویژگی هایی داره که اونو از بقیه رژگونه ها متمایز کرده؟

رژگونه مایع نارس همون طور که از اسمش پیداست یه نوع رژگونه مایع هست که بر خلاف رژگونه های پودری، حالت سبک، زودجذب و مایع داره. به خاطر همین فرم خاصش، وقتی رژگونه مایع نارس رو به پوستت می زنی، خیلی راحت و طبیعی با پوست ترکیب میشه و به راحتی فید میشه. به خاطر همین دیگه نیازی نیست با پودر های خشک و سفت دست و پنجه نرم کنی. رژگونه مایع نارس خیلی نرم و لطیفه و طوری عمل می کنه که انگار پوستت از درون یه درخشندگی ملایم به خودش گرفته و جلوه ای طبیعی و درخشان رو گونه‌هات داره.

یکی از ویژگی های برجسته رژگونه مایع نارس که اون رو خیلی محبوب کرده، فرمولاسیون فوق العادش هست. رژگونه مایع نارس نه خیلی غلیظه نه خیلی رقیق. به خاطر همین کنترل کردن رژگونه مایع نارس خیلی راحته و به همین دلیله که گفتم برای افراد مبتدی بسیار انتخاب درستیه. اگه دنبال یه رنگ ملایم باشی، می تونی فقط یه مقدار کمی ازش رو روی گونه هات بزنی. اما اگه بخوای یه رنگ برجسته تر به گونه هات بدی، می تونی رژگونه مایع نارس رو لایه لایه اضافه کنی تا به شدت رنگ دلخواهت برسی. علاوه بر این ها، رژگونه مایع نارس برای انواع مختلف پوست مناسب هست. مهم نیست که پوستت چرب باشه، خشک یا مختلط؛ می تونی با خیال راحت از رژگونه مایع نارس استفاده کنی.

چرا رژگونه مایع نارس، رژگونه مناسب پوست روشن انتخاب شده؟

چون تنوع رنگی بینظیری داره و همچنین موندگاری و پیگمنتش روی پوست، به شدت بالاست. بهترین و مناسب ترین رنگ رژگونه مناسب پوست روشن، رنگ « Torrid »از رژگونه مایع نارس هست که یه رنگ مرجانی با ته مایه طلایی هست که بیش تر به پوست های روشن و متوسط میاد.

یه دلیل مهم دیگه اینه که رژگونه مایع نارس مقاومت خوبی در برابر تعریق و رطوبت داره. یعنی حتی اگه یه روز گرم یا پر تحرک پیش روت داشته باشی و یا حتی چند ساعتی رو زیر بارون گذرونده باشی، رژگونه مایع نارس از جاش تکون نمی خوره و مثل حالت اولش باقی می مونه.

یه ویژگی برجسته دیگه ای که رژگونه نارس داره اینه که اصلا حالت سنگین و غلیظ نداره. برعکس، خیلی سبک و نرم روی پوست میشینه.

16

نتیجه گیری

در نهایت باید بگم که اگه بین انوع رژگونه، دنبال یه رژگونه تمام عیار می گردی که هم رنگ طبیعی بهت بده، هم ماندگاری بالایی داشته باشه و پوستت رو هم بدون آسیب زدن بهش، نرم و درخشان کنه، رژگونه مایع نارس یکی از بهترین انتخاب هایی هست که توی دنیای لوازم آرایش می تونی پیدا کنی.

فرقی نمی کنه که برای یه آرایش ساده و روزانه ازش استفاده کنی یا برای یه میکاپ غلیظ و برای موقعیت های خاص؛ توی هر شرایطی چهره تو رو خیلی طبیعی سرزنده و شاداب می کنه و از حالت بیحال و رنگ پریده نجاتت میده. جای تعجب نداره که این رژگونه به خاطر فرمولاسیون فوق العاده ای که داره این قدر بین همه کسانی که عاشق آرایش هستن محبوبه. پس اگه یه رژگونه فوق العاده و بی نظیر می خوای، حتما رژگونه مایع نارس رو بهت پیشنهاد می کنم!

خرید رژگونه مناسب پوست روشن

از سایت مای سفورا:

خیلی راحت و ساده‌ست ، چون این سایت مجموعه بزرگی از محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی از برندهای معتبر جهانی رو ارائه می‌ده. با دسته‌بندی دقیق محصولات، می‌تونی به راحتی چیزی که نیاز داری رو پیدا کنی؛ از کرم‌های مراقبتی و لوازم آرایشی گرفته تا عطر و محصولات بهداشتی. همچنین، مای سفورا امکان جستجوی برند خاص یا محصول مشخصی رو هم داره که تجربه خرید رو خیلی سریع و ساده‌تر می‌کنه.

اگه دنبال محصول خاصی هستی، می‌تونی از فیلترها استفاده کنی تا سریع‌تر به هدفت برسی. یکی از ویژگی‌های مثبت مای سفورا، تضمین اصالت کالاست؛ یعنی می‌تونی مطمئن باشی محصولاتی که خریداری می‌کنی اورجینال هستن. ارسال سریع، امکان پیگیری سفارش، و پشتیبانی قوی هم از مواردی هستن که خرید از این سایت رو برای مشتریان لذت‌بخش می‌کنه.

 

ارسال نظر: