کدخبر: 20501

داروهای گیاهی چاقی

قرص چاقی اپل یکی از بهترین قرص های چاقی که عوارضی ندارد. فروشگاه مسترزتپل کاملا تخصصی می باشه و برای اثر بخشی بیشتر علاوه بر توضیحات کامل محصول در سایت می توانی به صورت رایگان با مشاور صحبت کنید و ترکیبات محصولات این فروشگاه غالبا از گیاهان دارویی است که خلاصه ای از این داروهای گیاهی رو ذکر کردیم.

همانطور که می دانیم در زمانهای قدیم که دکتر و بیمارستانی نبود مردم با داروهای گیاهی خود را درمان می کردن ‌. و همچنان این داروهای گیاهی تا به الان استفاده از آن وجود دارد هر چند که گسترده تر هم شده و مردم از آن بخوبی استفاده می کنن .

حالا از انواع گیاه برای چاق شدن را برایتان توضیح میدهیم .

لوبیا

فیبر و پروتئین خوبی دارد که بهترین غذایی هست ، برای افزایش وزن هم هست که خود لوبیا انواع مختلفی دارد . لوبیا سیاه ، قرمز، چشم بلبلی و چیتی که با پروتئینی که دارن باعث افزایش وزن میشون.

 

 

زنجبیل

یکی از قدیمی ترین داروهای گیاهی همین زنجبیل هستش که خواص دارویی متنوعی دارد که به بهبود سیستم گوارش وبه افزایش اشتها کمک میکند . زنجبیل چه به عنوان ادیه جات وچه به عنوان چای زنجبیل روشی سالم برای افزایش وزن هستش وخوب است . ومیتوان زنجبیل با دارچین رو باهم ترکیب کنیم .

 

 

یکی دیگر از داروهای گیاهی برای چاقی .

مارچوبه هست

کالری بالایی دارد که کمک می کنه به افزایش وزن که مصرف آن جوشاندن شیر و پودر مارچوبه را به آن اضافه می کنیم و یه کم کره بهش اضافه می کنیم که می تواند منبع خوبی از کالری باشد .

بهار نارنج

بهار نارنج یه گل سفید وخوش بویی هست که برای بی اشتهایی وافزایش وزن خیلی خوبه . وبرای چاق شدن کل بدن مناسب و میتوان از دمنوش آن را درست کرد وخیلی خوش طعم است که میتوان آن را باعسل یا نبات میتوان آن را خوش طع تر کرد..

 

 

سویا

سویا یک دارویی تاثیر گذاریست برای کاهش التهاب در بدن که بسیار برا تغذیه مناسب است وبرای کاهش وزن ودرمان چاقی و کمک به التهاب روده ومعده خیلی خوب است . سویا وزن رو کم میکند و به حد ایده آل میرسونه و از همه مهمتر اینکه سویا با سوزاندن چربی دربدن باعث میشه چربیهای دور شکم ازبین بروندوبه این جهت وزن به مدت کوتاهی کم میشود وبه آن حدی میرسد که آرزو داشتید .

 

قرص چاقی تی ان تی

 

قرص چاقی تی ان تی یکی از قرص های پرطرفدار بدون بازگشت است. برخی از افراد به دلایلی تناسب اندام ندارن که با کمک قرص چاقی تی ان تی و حتی بدون ورزش کردن به تناسب اندام مورد نظرشون به سرعت بیشتری می رسن

این روزها بسیار افرادی هستن که از اضافه کردن و چاقی بیش از حد رنج میبرن . و برای کم کردن وزن و تناسب اندام روشهای مختلفی را انتخاب کردن ویکی از موثرترین روشها درمان چاقی با گیاهان دارویی است . وبا کمترین عوارض جهت کم کردن وزن است وافراد زیادی برای درمان چاقی شکم داروهای گیاهی رو انتخاب کردن . این روش درمان چاقی بسیار مفید وخوب است وخیلی هم سوخت و ساز در بدن موجب میشود که تناسب اندام خیلی طبیعی باشد . درحالی که داروی گیاهی برای بدن مضر نیست بلکه فایده های متعددی دارد . کم کردن وزن کار خیلی سخت و مشکلی هست که باید صبر وحوصله داشتن باشن کسایی که میخواهن وزن کم کنند چون که هر دارویی گیاهی هرکدوم ویژگیهای متفاوتی رو داره . واین سبب شده که طبع و مزاج افراد تا درمان چاقی با گیاهان دارویی با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود .

قرص کینگ فت

 

قرص کینگ فت  یکی از محصولات مسترزتپل می باشه که عملکرد سریع و عالی دارد. قویترین گیاهان دارویی برای اشتها و برای بعضی از غذاها که میتوانن هضم غذا را به تاخیر بیندازند وایجاد نفخ شوند که باعث سنگینی معده و کم کردن اشتها میشوند . برای ضد نفخ بعضی از گیاهان و ادویه ها هستند که میتونن جلوی نفخ و کاهش اشتها رو بگیرن وبرای تحریک تولید صفرا این گیاهان وادویه ها بهتراست . وبه آسان تر شدن هضم چربی کمک میکند . بعضی ازاین گیاهان برای ضد نفخ مانند: فلفل سیاه ، دارچین ، نعناع و رازیانه وغیره هستند .

روغن گیاهی مانند: روغن زیتون ، روغن آفتابگردان که از کالری زیادی برخوردار است وخیلی هم قویترین چاق کننده گیاهی به حساب میاد. آجیل ها با چربی های سالمی که دارد به افزایش کالری مصرفی و چاق شدن کمک میکند .

نارگیل یه میوه ی گیاهی وخیلی قوی است و روغن نارگیل به افزایش وزن کمک می کند که غنی از کالری و چربیهای سالم مانند فیبر ، ویتامینها و مواد معدنی است که به افزایش کالری روزانه کمک می کند ‌. مواد مغذی مثل ‌. کربوهیدرات ، پروتئین ، ویتامینها مانند E وC در این میوه وجود دارد که برای سلامتی وافزایش وزن کمک می کند .

عسل : عسل از قدیم تا بحال یه داروی گیاهی بوده تا به الان وهمچین برای چاقی ، عسل دارای کالری قند طبیعی است که معده را تقویت می کند و در افزایش اشتها خیلی موثر هستش .

یکی از قویترین داروهای گیاهی چاقی پودر جنرال تونیک دینه هست که مواد گیاهی مفید برای تقویت بدن و برای افزایش وزن عضلانی وافزایش اشتهاست و از خواص جنرال تونیک دینه کافیست که میزان مد نظر با یک لیوان شیر گرم ومقداری شکر یا عسل مخلوط کرده وبه عنوان میان وعده بخورند .

انواع داروهای گیاهی متنوع (برای افزایش وزن و چاق شدن 

ریشه های قاصدک موثر برای افزایش اشتها :

برای درمان بیماری هایی مانند : پوست ، سوء هاضمه ، سنگ‌ صفرا بسیار مفید است.

دمنوش بابونه گیاهی موثر برای افزایش وزن :

یکی از قویترین داروهای گیاهی چاق کننده است که با مصرف آن اشتهای فرد بیشتر می شود و میزان کالری بیشتری دارند.

گیاه دارویی جنسینگ

یکی از قویترین داروهای گیاهی چاق کننده برای کاهش استرس ، درد ، خستگی بسیار مناسب است و سطح انرژی با مصرف آن بالا می رود.

از آنجایی که برخی از بدن ها سازگاری بیشتر با پودر چاقی دارن ، یکی از پودر های چاقی بی نظیر پودر چاقی گلگسی می باشه

پودر چاقی گلکسی فت که همه ذرات آن میکرونیزه هست که به راحتی جذب می شود

گیاه دارویی شیرین بیان : موثر برای چاقی و افزایش اشتها و وزن

داروهای گیاهی خطر کمتری نسبت با داروهای شیمیایی دارند ، در استفاده از داروهای گیاهی باید تعادل رو رعایت کرد و راه کار این است که از ( منابع گیاهی طبیعی ) استقاده کنیم ( منابع گیاهی که برای چاق شدن مفید است )

کره بادام زمینی : سرشار از انرژی و بهترین خوراکی مخصوص صبحانه

دانه های سویا : یکی از گیاهان سرشار از پروتئین ، کالری ، فیبر

جمع بندی این که :

انواع داروهای گیاهی برای چاق شدن کل بدن بسیار متنوع است

از جمله گیاه ( جنسینگ ، بابونه ، ریشه های قاصدک ، مارچوبه ، زنجبیل ) که باعث افزایش اشتها و بهبود هضم غذا می شود.

استفاده از گیاهان داروی مزیت زیادی برای سلامت دارد.

چه منابع گیاهی به افزایش بدن کمک می کند؟ ☆ انجیر خشک☆ ، ☆ بادام زمینی

 

ارسال نظر: