کدخبر: 20496

بررسی رفتار و عملکرد پرسنل هتل المپیک تهران

 

در هنگام سفر به شهرهای گردشگری یا شهر بزرگی مانند تهران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی برای اسکان چندروزه وجود دارند که از نظر قیمت، امکانات و خدمات باهم تفاوت‌هایی دارند. بااین‌حال یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای همه ما این است در هتلی اقامت کنیم که کارکنان آن رفتار مؤدبانه و محترمانه داشته باشند. البته باید گفت که خوشبختانه بسیاری از هتل‌های تهران و شهرهای گردشگری از این نظر قابل‌قبول هستند؛ اما در ادامه کمی بیشتر درباره هتل المپیک تهران و ویژگی امکانات و خدمات و رفتار کارکنان آن در برخورد با مسافران، اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کمی درباره هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران یکی از هتل‌های ۴ ستاره پایتخت است که در شمال غرب شهر تهران واقع‌شده و به دلیل اینکه در همسایگی پارک جنگلی چیتگر و دریاچه مصنوعی خلیج‌فارس قرار گرفته، از موقعیت خوبی برخوردار است. این هتل در فاصله محدود از موزه ماشین‌های قدیمی و باغ‌موزه ملی گیاه‌شناسی قرار دارد. همچنین هتل المپیک تهران دارای ۲ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی است و در محیطی آرام و همراه با امکانات خوب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا لذت یک سفر به‌یادماندنی را در ذهن خود ثبت کنند.

امکانات هتل المپیک تهران

اگر قصد دارید به تهران سفر کنید و در هتلی با امکانات و خدمات مناسب اقامت کنید، هتل المپیک گزینه خوبی است. این هتل از تجهیزات ورزشی و امکانات تفریحی برخوردار است که از جمله آن‌ها می‌توان به استخر سرپوشیده، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سالن بدنسازی با تجهیزات ورزشی پیشرفته، سالن بیلیارد و شطرنج اشاره کرد. درعین‌حال وجود زمین چمن مصنوعی نیز فضای مناسب برای دوستداران بازی فوتبال فراهم می‌کند تا پایی به توپ بزنند و از این بازی در هتل لذت ببرند.

البته هتل المپیک دارای امکانات خوبی برای برگزاری جلسات و همایش‌های مختلف است. اگر قصد دارید در سفر به تهران از همکاران تجاری و بازرگانی خود در فضایی مناسب پذیرایی و جلسات کاری را اجرا کنید، سالن همایش‌های هتل المپیک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

از جمله سایر خدمات هتل می‌توان به اسکن، کپی، پرینت، فکس و اینترنت پرسرعت اشاره کرد. همچنین خدمات بانکی و دستگاه خودپرداز در لابی هتل دایر است و فروشگاه صنایع‌دستی و سوغاتی، قنادی دست شما را برای خریدی راحت باز می‌گذارد. در نهایت اینکه پارکینگ هتل به‌صورت روباز و سرپوشیده است که پارکینگ سرپوشیده امکان پارک ۱۰ خودرو و پارکینگ روباز نیز ۱۰۰۰ خودرو ظرفیت دارد.

5

سالن‌های همایش در هتل المپیک تهران

سالن همایش‌های بین‌المللی در طبقه همکف با ظرفیت ۶۰۰ نفر مجهز به امکانات صوتی و تصویری مدرن است. این سالن از تجهیزاتی مانند صندلی‌های زیبا و مناسب، سالن پذیرایی VIP مجزا، ویدئو پروژکتور و پرده نمایش متحرک برخوردار است، همچنین سالن هگمتانه با ظرفیت ۳۰۰ نفر امکان چیدمان کارگاهی یا کلاسی دارد و انتخابی خوب برای برگزاری نشست‌های آموزشی است.

سالن حافظ نیز با ظرفیت ۳۰ نفر برای نشست‌های خبری کاربرد دارد. درعین‌حال اتاق‌های جلسات هتل با ظرفیت بین ۳۰ تا ۸۰ نفر با امکانات مجهز مانند ویدئو پروژکتور و پرده نمایش، رایانه و اینترنت در اختیار قرار می‌گیرد.

کادر حرفه‌ای و مجرب هتل المپیک تهران

همان‌طور که بیان شد یکی از ویژگی‌های مهمی که هر هتل باید از آن برخوردار باشد تا بتواند رضایت بیشتر مسافران را جلب نماید، رفتار مؤدبانه و محترمانه با مسافران است. درعین‌حال برطرف‌کردن نیاز مسافران به شکل صحیح و رعایت ادب می‌تواند تأثیر زیادی در حفظ شان و شخصیت هتل و بالابردن میزان رضایت‌مندی از آن داشته باشد. خوشبختانه هتل المپیک در این زمینه موفق ظاهر شده و بسیاری از مسافرانی که این هتل را برای اقامت چندروزه خود در تهران انتخاب کردند، به این موضوع اشاره می‌کنند.

البته نمی‌توان انکار کرد که سلیقه همه افراد شبیه به هم نیست و ممکن است برخی مسافران نیز به دلیل سلیقه متفاوت با حساسیت‌هایی که دارند، چندان موافق با این نظر نباشند؛ اما بااین‌حال بیشتر مسافران هتل المپیک از رفتار پرسنل مدیریتی و خدماتی آن رضایت خود را ابراز کردند.

6

نظر مسافران درباره هتل المپیک تهران

برخی از مسافران به این موضوع اشاره کردند که رستوران هتل غذاهایی خوشمزه و باکیفیت سرو می‌کند. همچنین از رفتار کادر خدماتی هتل راضی بودند؛ زیرا رفتاری مؤدبانه و محترمانه داشتند. درعین‌حال به تمیز بودن اتاق‌ها نیز اشاره کردند.

برخی دیگر از مسافران به نیز به این مسئله اشاره کردند که طی چندین بار سفر به تهران، این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردند و علت آن را هم در رفتار خوب و مؤدبانه کارکنان هتل بیان کردند.

درعین‌حال مسافران از رفتار و برخورد کارکنان بخش خانه‌داری هتل نیز راضی بوده و به آن اشاره کردند. در نهایت بسیاری از مسافران، رفتار کارکنان هتل به‌ویژه در بخش رستوران و کافی‌شاپ و خانه‌داری را دوستانه و مؤدبانه دانستند و از آن راضی بودند.

درنهایت اینکه اگرچه افراد زیادی هتل المپیک تهران را یک انتخاب ویژه و بسیار خوب برای اقامت خود در تهران قلمداد می‌کنند؛ اما ممکن است دراین‌بین مسافرانی نیز باشند که چنین نظری نداشته باشند؛ بنابراین قبل از رزرو اتاق در هتل المپیک تهران پیشنهاد می‌کنیم که تمام نظرات مسافران را مطالعه کنید و بعد برای رزرو اتاق تصمیم بگیرید.

 

ارسال نظر: