کدخبر: 20514

بوست تلگرام! قابلیت جذاب برای کانال‌های تلگرامی

تلگرام پلتفرمی جالب، دوست داشتنی و پر طرفدار است که هر روز از ویژگی‌های جدید و به روز رونمایی می‌کند. بوست تلگرام یک قابلیت جدید و جذاب برای کانال‌های تلگرامی است که به ادمین‌ها این فرصت را می‌دهد تا بازدیدها و اعضای کانال خود را به‌طور چشمگیری افزایش دهند. با استفاده از این ویژگی، می‌توان کانال‌ها را به سطح بالاتری ارتقا داد و محتوای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار داد. در ادامه مقاله بیشتر با بوست تلگرام آشنا می‌شوید‌.

 

مدت زمان بوست کانال های تلگرام

مدت زمان بوست تلگرام به این شاخص بستگی دارد که آیا کاربر اکانت پریمیوم تلگرام را دریافت کرده است یا خیر؟ چه زمانی طول کشیده تا کاربر این اکانت را خریداری کند. هرچه این دوره زمانی از خریداری بوست تلگرام برای شما طولانی‌تر باشد، مدت زمان بوست آن هم کمتر خواهد شد.

به طور کلی، بسیار مهم است که کاربر اشتراک چند ماهه پرمیوم تلگرام را دریافت کرده‌اید. به عنوان نمونه؛ اگر اشتراک یک ساله خریداری کرده باشید، خیلی راحت و بدون دغدغه تا ۱۲ ماه می‌توانید از آن استفاده کنید. مثلا اگر دو ماه از خرید این اکانت پرمیوم گذشته باشد، تا ۱۰ ماه آینده هم فرصت استفاده از آن برایتان میسر است.

در صورت اتمام این قابلیت، می‌توانید از قبل هم برای تمدید و خرید مجدد آن اقدام کنید. خرید بوست تلگرام فرصتی عالی برای افزایش بازدید کنندگان و دنبال کنندگان تلگرام است.

کاربرد استارز تلگرام

قابلیت استارز (Stars) در تلگرام ابزاری است که به ادمین‌های کانال و گروه‌های تلگرامی امکان می‌دهد تا از طریق پست‌ها، پیام‌ها یا محتوای خاص پشتیبانی مالی و حمایتی بالایی دریافت کنند. این قابلیت شبیه به سیستم‌های اهدا (donation) یا پرداخت‌های ریز و خرد است که در پلتفرم‌های تعبیه شده است.

5

تلگرام استارز نوعی واحد پول میان برنامه‌ای در تلگرام است که به جهت اهدای دونیت یا هدیه، خریداری آیتم‌های برنامه‌ها و ربات و امکانات دیگر در تلگرام قرار داده شده است. با خرید استارز تلگرام به راحتی می‌توانید از امکانات گسترده و وسیع این اپلیکیشن جهانی استفاده مفید ببرید.

مهم‌ترین کاربردهای این قابلیت جذاب و برند شامل موارد زیر است:

  • هدیه آیتم‌های جدید به دوستان و آشنایان و خانواده
  • خرید آیتم‌های مینی اپلیکیشن‌هایی مثل Catizen و دیگر بات‌های پرکاربرد تلگرامی
  • استفاده به‌منظور فعال‌ کردن تبلیغات تلگرام برای دارندگان کانال‌ها و تولیدکنندگان محتوا
  • دادن پاداش ویژه برای ارائه‌دهندگان خدمات جدید و عالی
  • تشویق کاربران برای مشارکت بیشتر، ادمین‌ها می‌توانند کاربران را با استارزها تشویق کنند تا به‌طور فعال‌تر در بحث‌ها یا فعالیت‌های گروه و کانال شرکت کنند. به عنوان مثال، اعضا می‌توانند برای پست‌های خاص استارز دریافت کنند یا به اعضای فعال استارز هدیه داده شود.
  • حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا، کاربران می‌توانند با ارسال استارز، از کانال‌ها و گروه‌هایی که محتوا یا خدمات مفید و جذاب ارائه می‌دهند، حمایت کنند. این کار به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد تا برای کار خود حمایت مالی مستقیم دریافت نمایند و زمینه‌های اشتغال هم فراهم شود.

فروشگاه خرید تلگرام پرمیوم

تلگرام پرمیوم نسخه اشتراکی جدید تلگرام است که قابلیت‌ها و امکانات بیشتری نسبت به نسخه رایگان به کاربران ارائه می‌دهد.

اگر‌ کاربری قصد دارد تلگرام پرمیوم را تهیه کند، فروشگاه‌های معتبری برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم وجود دارند. این فروشگاه‌ها اغلب اشتراک تلگرام پرمیوم را با قیمت‌های مختلف و متناسب با توجه به تقاضای کاربر ارائه می‌دهند.

برای خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید از طریق خرید مستقیم از داخل اپلیکیشن تلگرام کمک بگیرید. کاربران می‌توانند مستقیماً از داخل اپلیکیشن تلگرام، با رفتن به قسمت تنظیمات و انتخاب گزینه «Telegram Premium»، اشتراک پرمیوم خود را خریداری کنند.این روش ساده‌ترین و امن‌ترین روش برای خرید اشتراک است و با پرداخت درون‌برنامه‌ای انجام می‌شود.

روش دوم خرید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر است. برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر، اشتراک تلگرام پرمیوم را با قیمت مناسب به فروش می‌رسانند. این فروشگاه‌ها معمولاً به صورت رسمی همکاری با تلگرام ندارند، اما خدمات معتبری ارائه می‌دهند.

قبل از خرید از این فروشگاه‌ها، حتماً از اعتبار و امنیت آن‌ها مطمئن شوید. کاربران ایرانی دقت داشته باشند که با توجه به تحریم‌های جهانی علیه ایران، باید از طریق سایت‌های معتبر و واسطه این کار انجام شود.

سخن پایانی

پلتفرم جذاب تلگرام روز به روز به قابلیت‌های خود می‌افزاید تا علاوه بر جذب کاربران به درآمد زایی آن‌ها نیز کمک کند. با خرید تلگرام پرمیوم، استارز و بوست تلگرام روز به روز به تعداد دنبال‌کنندگان کانال‌های کاربران افزوده می‌شود. این قابلیت‌های جالب و مفید تلگرام را به یک پلتفرم جهانی تبدیل کرده است. برای خرید تلگرام پرمیوم می‌توانید از طریق برنامه تلگرام و سایت‌های معتبر استفاده کنید.

 

ارسال نظر: