کدخبر: 20519

بهترین برند باسکول جاده ای در ایران

​باسکول فرد ایران؛ برترین برند باسکول جاده ای در ایران

 

انتخاب بهترین برند باسکول جاده‌ای در ایران، با توجه به تنوع بالای محصولات و ویژگی‌های فنی هر یک، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. عوامل مختلفی مانند ظرفیت، دقت، جنس، قیمت، خدمات پس از فروش و برند تولیدکننده در این انتخاب نقش دارند.

عوامل مهم در انتخاب باسکول جاده‌ای

  • ظرفیت: متناسب با نیاز شما، از 10 تن تا 120 تن و بیشتر.
  • دقت: دقت اندازه‌گیری بسیار مهم است و به لودسل‌های بکار رفته و کالیبراسیون دقیق بستگی دارد.
  • جنس: معمولاً از فولاد یا بتن ساخته می‌شوند و هر کدام مزایا و معایبی دارند.
  • ابعاد: متناسب با نوع خودروهایی که قرار است وزن شوند.
  • نوع لودسل: لودسل‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.
  • تجهیزات جانبی: چاپگر، نمایشگر، نرم‌افزار و ...
  • خدمات پس از فروش: اهمیت خدمات پس از فروش در طول عمر باسکول بسیار بالاست.
  • برند: برندهای معتبر معمولاً محصولات با کیفیت‌تری ارائه می‌دهند.

 

شرکت فرد ایران؛ شناخته شده ترین برند باسکول جاده ای در ایران

شرکت صنعتی فرد ایران بعنوان تولیدکننده انواع باسکول (به خصوص باسکول های جاده ای) و سیستم های توزین در ایران فعالیت خود را از سال 1958 میلادی آغاز نمود. این شرکت که تاسیس 1337 شمسی می باشد یکی از قدیمی ترین و در زمره اولین شرکت های تولید کننده باسکول در ایران شناخته می شود. کیفیت در تولید ، دقت و حساسیت سیستم های توزین تولیدی توسط این شرکت باعث گردید که بخش عمده ای از بازار خاورمیانه در طی قریب به 65 سال فعالیت مستمر این شرکت به این واحد تولیدی اختصاص یابد. این شرکت در بین مشتریان با نام تجاری " گروه توزین"  و یا "توزین الکتریک" نیز شناخته می شود.

10

فعالیت های دانش محور این شرکت باعث گردید تا کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست محترم جمهوری، این شرکت صنعتی را بعنوان تولید کننده کالای سطح یک محصولات دانش بنیان ارزیابی و معرفی نماید.

واحدهای تولیدی شرکت صنعتی فرد ایران با بیش از 43000 متر مربع بزرگترین کارخانجات سازنده سیستم های توزین در سطح کشور، منطقه و حتی برخی از کشورهای اروپایی مشتمل بر سالن های تولید، انبارهای متنوع مواد و کالا و همچنین ساختمان های اداری در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان استقرار یافته است.

در حال حاضر شرکت صنعتی فرد ایران در زمینه طراحی و تولید انواع باسکول جاده ای و سیستم های متنوع توزین صنعتی و  الکترونیکی، ابزار دقیق و ITS و پروژه های خاص و منحصر بفرد اقدام به فعالیت می نماید.

این شرکت دارای 500 نفر پرسنل بوده و تنوع تولید بیش از 1700 نوع باسکول جاده ای از بین انواع محصولات باسکول کامیون کش، باسکول تریلی کش، باسکول خاور کش و باسکول نیسان کش این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است تا بتوانند مناسب ترین باسکول را انتخاب کنند.

کیفیت بالای محصولات تولیدی و خدمات پس از فروش مناسب باعث شده که نزدیک به 50% سهم بازار باسکول های جاده ای ایران به این شرکت اختصاص پیدا نماید.

واحد خدمات پس از فروش فرد ایران با در اختیار گرفتن بیش از 90 نفر نیروی متخصص قادر به ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان خود می باشد. 

همچنین فرد ایران تنها نماینده انحصاری خاور میانه لودسل های جاده ای مدل PR6221 و PR6201 شرکت مینه بئا (سارتوریوس سابق) آلمان می باشد. این لودسل بهترین و دقیق ترین سنسور وزن در جهان و لودسل مرجع اداره استاندارد می باشد.

از این بابت شرکت فرد ایران با داشتن سابقه ی بیش از 65 سال فعالیت در حوزه تولید انواع باسکول های جاده ای بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع باسکول جاده ای در خاورمیانه و در زمره تولید کنندگان برتر این محصول در جهان شناخته می شود.

وجه تمایز باسکول های فرد ایران با دیگر شرکت ها؛ چرا باسکول های فرد ایران بهترین در ایران است؟

11

کیفیت و تکنولوژی ساخت منحصربه فرد باسکول‌های جاده‌ای شرکت فرد ایران

باسکول براساس تعریف علمی، به دستگاه توزین غیرخودکاری اطلاق می‌شود که وسیله نقلیه را در یک مرحه و با استفاده از یک بارگیری توزین می‌نماید. دستگاه از لحاظ ساختاری به بخش‌های: صفحه باسکول، فونداسیون، لودسل، جعبه تقسیم و نشان دهنده تقسیم می‌گردد.

صفحه باسکول جاده‌ای، پلی فرض می‌گردد که بر روی لودسل ها قرار می‌گیرد و بر همین اساس در طراحی سازه‌ها در شرکت فرد ایران از آئین نامه‌های مربوط به ساخت پل‌ها از جمله آئین نامه ۱۳۹ وزارت راه و ترابری، BS بریتانیا و آئین نامه ساخت پل‌ها در آمریکا استفاده می‌گردد.

 

ارائه قیمت مناسب نسبت به کیفیت باسکول‌های جاده‌ای فرد ایران

این که بخواهیم صرفاً براساس قیمت باسکول‌ها را مقایسه کنیم، اصلاً کار درستی نیست و می‌بایست به قیمت هر باسکول در مقایسه با کیفیت و کارایی آن نگاه کرد. اصلی ترین بخش در تعیین قیمت یک باسکول، لودسل های به کار رفته در آن است. در حال حاضر لودسل های چینی، لودسل های اسپانیایی و لودسل های آلمانی در بازار ایران عرضه می‌شوند. شرکت فرد ایران نمایندگی انحصاری لودسل های اسپانیایی و آلمانی در ایران و خاورمیانه را عهده دار است. البته اگر مشتریان اصرار داشته باشند که باسکول با لودسل را چینی را خریداری نماید می‌توانیم با بهترین قیمت این مدل باسکول را نیز به مشتریان تحویل دهیم.

از این بابت قیمت باسکول‌های فرد ایران نسبت به کیفیت بالا و درخور توجه شأن، نسبت به سایر رقبا با توجه به داشتن نمایندگی بهترین لودسل های جهان، مناسب‌ترین است.

 

طیف متنوع باسکول‌های جاده‌ای شرکت صنعتی فرد ایران

باسکول‌های شرکت صنعتی فرد ایران با توجه به صنف مشتری و نوع کاربری باسکول، در ۳ نوع تجاری، صنعتی و سنگین و در بیش از ۱۰۰۰ نوع طراحی و تولید می‌گردد. تمام باسکول‌ها از ۵ تن تا ۸۰ تن و حتی بالاتر توسط شرکت فرد ایران تولید می‌شود و این باسکول‌ها در سه مدل پیش ساخته، بتن فلز و تمام فلز به مشتریان عرضه می‌گردد.

 

جوایز و افتخارات ملی و بین المللی شرکت فرد ایران

  • منتخب جشنواره طرح ملی مردمی سپاس در سال 1388
  • دارای گواهینامه استاندارد مدیریت تضمین کیفیت در سال 1384
  • گواهی صادرات به اروپا در سال 2013
  • دارای گواهینامه استاندارد مدیریت تضمین کیفیت در سال 1384
  • دریافت تندیس طلایی کیفیت از اسپانیا
  • دریافت تندیس پلاتینیوم کیفیت از آلمان
  • قهرمان صنعت در سال 1387
  • چهره ماندگار صنعت و تجارت سال 1388
  • دریافت تندیس ویژه اصلاح الگوی مصرف سال 1389
  • دریافت تندیس طلایی مدیر صنعتی اشتغالزای کشور در سال 1389
  • دریافت تندیس طلایی صادرکننده برتر ایران در سال 1394
  • واحد نمونه کیفی استان اصفهان در سال های 1392 و 1385 و 1384 و 1382 و 1374
  • مدیر ارزش آفرین کشور در عرصه حماسه اقتصادی دفاع مقدس در سال 1392
  • دریافت تندیس برند برتر صنعت ایران سال 1389
  • دریافت تندیس طلایی ملی تولیدکننده برتر سال 1390
  • دریافت تندیس طلایی برترین شرکت ایران در سال 1392
  • دریافت تندیس طلایی استاندارد ایران سال 1390

 

راه های ارتباطی با شرکت فرد ایران

آدرس : تهران ، خیابان ولی عصر ، ابتدای بلوار میرداماد ، ساختمان فرد ایران ، شماره 466

کد پستی : ۱۹۶۹۷۶۴۶۵۳

شماره تماس : ۰۲۱۸۸۸۸۶۶۶۶

ایمیل : Info‎@fardirancom

وبسایت : fardiran.com

 

ارسال نظر: